Hvad hjælper det at ha’ gode produkter på hylderne – hvis kunderne ikke ved det?

Det er udfordringen i mange virksomheder, og også udgangspunktet hos Bil&Co, der gerne vil gøre opmærksom på produktet ”Serviceaftaler”, hvor kunden betaler et fast mindre beløb pr. måned og aldrig skal bekymre sig om værkstedsregninger, skift at pære, viskerblade m.m.

”Vi har gerne ville styrke budskabet om ”ingen værkstedsregninger – kun fordele” via vores fordelagtige Serviceaftaler”, siger Trine Nøhr, Marketingskoordinator hos Bil&Co.

Vi fremmer synligheden
”Derfor har vi har fremmet synligheden i butikkerne gennem roll-ups og store skilte, hængt op meget synlige steder i både i udstillingslokalet og ved indskrivningen i værkstedet - skilte som From Grafisk har udført design, trykning og ophængning af.

Privat-leasing har gjort Serviceaftaler mere kendt blandt private kunder, og det har vi valgt at følge op på. Samtidig vil vi gerne endnu tættere på vores kunder, og styrke det lokale islæt og genkendeligheden, bl.a. ved hjælp af fotos af den lokale afdelings medarbejdere på skiltene".

 

Vi styrker dialog og service
Trine Nøhr glæder sig over, at kunderne nu i en evt. ventetid ved indskrivning i værkstedet og i salgslokalerne hurtigt kan danne sig et overblik over de 3 typer Serviceaftaler Bil&Co tilbyder.

Det betyder også, at dialogen i eftersalgs situationen er blevet nemmere at få i gang, og at kunderne oplever det som en forbedret service, da der nu findes Serviceaftaler fra kr. 129,-/md.

Se mere om Bil&Co her.

Februar 2016

 

 

 

 
FROM Grafisk A/S · Gejlhavegård 23 · DK-6000 Kolding · Tlf. +45 7552 7711
Logon